Update:

Katten:
- Har växt, är busigare, men är lika gosig. Brukar spendera kvällarna sovandes i min famn framför tv:n.
 
Jobbet:
- Man anser att det är rimligt att jag nu börjar ha 15min/pat, eftersom jag är nu mer "erfaren" (1 månad med leg). Jag hinner precis med mig som det är nu. FML.
 
Lägenheten:
- Det var visst en fuktskada i badrummet. Så nu har de slitit ut allt utom en icke-fastskruvad-i-golvet-toalett. Handtvätt och tandbortsning får ske i köket. Dusch får ske på gymmet eller jobbet (dock bra anledning att träna ett rimligt antal ggr/v). Torktiden med brummande avfuktningsmaskin dygnet runt antogs ta mellan 4-8 veckor. FML.
 
Kroppen:
- Fick idag misstänkta ischiassmärtor ner vänster skinka/lår. Hej 27 år. Sen kom jag hem och fick sendrag i långfingret.
 
Träning:
- Tränar nu pga ovanstående problem 3ggr/v. Mitt gym gillar det där med speglar överallt. Det gör inte jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad roligt med ett inlägg. Jag saknar dem när du inte uppdaterat på ett tag. Ischias, för många patienter och fuktskada lät ju mindre trevligt. Kul att du kommit igång med träningen igen. Jobbigt att gå dit, men så himla skönt efteråt. Och speciellt när man börjar se resultat! Kram min fina lillstrumpa!

2013-03-24 @ 13:25:59
Postat av: johanna

överansträngt långfingret? som svar på de förkortade patienttiderna eller? :)

2013-03-25 @ 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0