Framtidsupdate:

1. Anmälde mig till AT-tentan 16 nov för 10 min sedan. Nu ska jag bara börja plugga också. Känner jag mig själv rätt kommer jag vara ett opluggat ångestmonster 2 veckor innan tentan.

2. Lägenhetskontrakt för 2rok i Uppsala, Fänrik Ståls gata 96 är påskrivet! Och vi lyckades få tidig inflytt fr.o.m. imorgon (!) så att B kan börja sova där nu (på ett liggunderlag på golvet tills om en vecka då vi ska shoppa dubbelsäng. Vuxet) istället för på jobbet.
Bilder kommer på nya placet + den lilla trädgården när jag väl tar mig dit.

3. Arbetsintervju på Örsundsbro VC är bokad till 29/10. Långt ifrån säkert att de kommer att ha en tjänst till mig, men alltid något.

4. Stilton-planerna börjar kunna bli verklighet i och med nytt boende (på samma ort) som har trädgård. Kanske ska vi höra av oss till minigrisuppfödare om ev. kullar till våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0