Börthday

Födelsedagen skulle firas ensam i en halvtom lägenhet tentapluggandes medan B jobbar 8-23.
 
Tack och lov fick jag förfrågan om att vara hundvakt, så nu har jag två snarkandes hundar som bakgrundsmusik till "pluggandet". Jag är sekunder ifrån att klämma ner mig mellan dem på soffan.
 
Det var blött ute också så de var tvugna att ha sina regnkläder. Det tog ju bara typ 3 timmar att få på dem. Sen skrek ett helt dagis "TITTA HUNDAR MED KLÄÄÄDER" när vi gick förbi.
 
Utslagen hund bakom utslagen läkare.
 
Doggyclothes och oväntad encounter i trapphuset.

Kommentarer
Postat av: LOÖ

Tänk om du haft grisen nu då hade det kunnat bli grymt roligt.

2012-11-15 @ 16:22:09
Postat av: Kristin

Vilket svindåligt skämt, pappa!:)

2012-11-15 @ 17:52:23
Postat av: Benny

Fin knorr på slutet

2012-11-16 @ 00:24:09
Postat av: Asa sis

Sju hundar till och du hade totalt haft nio djur att passa. Eller neuf som vi skulle säga i La France.

Svar: hahaha! toooo longsökt!
Kristin

2012-11-16 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0