4 dagar kvar

AT-tentan.
 
 
Jag säger bara det. Satte mig med läkemedelsboken idag och stirrade på vilka FEV1% de olika KOL-stadierna hade. Nu hoppas jag bara att det kommer en sån fråga. Det är nämligen lite svårt att plugga till. Eftersom det är frågor från HELA LÄKARUTBILDNINGEN som kan komma på tentan.
 
Men tur att jag iaf inte har någon press på att jag måste klara skiten på första försöket. ....Eller vänta, jo det är visst så, eftersom mitt vik på Örsundsbro VC baseras på att jag har min legitimation direkt. FML.
 
 
Kristin a.k.a "Sexy beast"

Kommentarer
Postat av: Asa sis

Usch, jag förstar pressen. Men det brukar finnas ganska mycket innanför ditt skallben sa jag litar pa processen, haha! Jag haller tummarna! Puss och kram!

2012-11-12 @ 23:54:13
Postat av: Johanna

Heja heja!

2012-11-14 @ 17:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0