Update

  • Min näsa rinner. Halsen gör ont efter en halv arbetsdag. Jag hostar slemklumpar. Men uppfostrad i en hård anda så går man till jobbet ändå. Och sjukskriver folk som är friskare än en själv.
  • Bilen höll på att skrämma ihjäl mig igår eftersom den öppnades som genom ett trollslag så fort jag tog i handtaget utan att trycka på låsa-upp-knappen! Det kanske liksom inte skulle vara så bra om det var NÅN ANNAN som tog i bilen?! Men efter 30 min ångest och ivrigt bläddrande i instruktionsboken insåg jag att jag har lyckats köpa en bil med något slags "keyless-system" som öppnar sig för mig bara jag uppenbarar mig med nyckeln i fickan. Vidrigt. Tackar vet jag en gammal hederlig nyckel så jag kan slita och känna i dörren för att se att den är låst hur mycket jag vill. (OCD).
  • Det har börjat sjunka in att jag äger en bil och har total frihet. Jag kan sätta mig och åka till Uppsala klockan 02.23 om jag nu vill. Awesome. Men pengarna har dock redan börjat rulla i samma hastighet som bilen.
  • Jag längtar faktiskt efter att få träna igen (!) och jag hoppas att jag hinner bli frisk nog innan den känslan försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0