Det där med semester..

Det värsta med att få semester när man vet att den endast är två veckor är att man inte slappnar av ett skit, utan försöker utnyttja den till fullo.

 

Min att-göra-lista från lördag till onsdag innan färden mot Sundsvall och bröllop har växt sig lång.

 

Klänning har sytts, lägenheten har städats, tvätten från en månad tillbaka har tvättats, kylen har tömts, jobbet har besökts (gå dit på sin semester och signera remisser som inte skickas annars, pga plikttrogenhet mot patienterna), min killes kostym har lagats, tvättats, strukits, bröllopspresent har handlats, frankrike-gåvor har fixats, informationsmöte om ideellt arbete på Peace&Love har lyssnats på, tågbiljetter har bokats, underhållning har planerats.

 

Mitt i allt har jag även hunnit springa x2, gyma x1 och långpromenera x2 för att jag insåg att jag inte hunnit träna sedan jag blev förkyld. Och att detta visat sig på vågen.

 

Färdig version - klänning (typ som förra bilden alltså, fast med en söm istället för nålar.)

 

Trackback
RSS 2.0