Bite me

Min flyttstädning blev inte godkänd. Detta var de punkter de tog upp:

- Det låg en död fluga emellan glasen i ett fönster, som jag missat. EN.
- Taklampan satt kvar (den satt där när JAG flyttade in).
- Längst in under badkaret fanns en kalkfläck kvar som sågs när man lyfte bort sidan på badkaret och la sig ner på golvet.
- Diskbänken tyckte de var flammig
- Ugnen dög inte.
- Parkettgolvet såg tydligen smutsigt ut (var skurat 2 gånger)

Allmänt omedgörliga och anala propsade de på att alla borde kunna prioritera att vara med kontorstid på besiktning så att vi kunde gå igenom detta tillsammans. Att jag var läkare och i så fall skulle behöva avboka 4 patienter för deras fjant-besiktning var inget som var en ursäkt. 

Stämningen är på topp. GOD JUL Kopparstaden!
 
Ugnen som var "för smutsig". Och diskbänken som var "för flammig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0