Morgonstund har blodsmak i mund

5.17: Kristin väcks av ett evinnerligt kvittrande i vardagsrummet från sin bevattningsfågel.

5.18: Kristin tänker "Jag kan nog somna om till lite fågelkvitter och slippa behöva kliva upp"

5.27: Kristin håller på att tappa förståndet och rusar upp i vansinne och vattnar 7dl på den torra växten skrikandes quote DIE DEVILBIIIIRD end quote.

5.28: Kristin överväger att krossa fågeln med en hammare, eller helt enkelt sin fist of wrath, men tyglar sig och raglar tillbaka till sängen.



Godmorgon. My ass.

Kommentarer
Postat av: Lin

Såååå, jag KAN ha mixtrat lite med the devilbird under mina weekly uppvakningar av det gulliga förbannade fågelkvittret... Med kärleksfulla händer, såklart. <3

2011-05-19 @ 11:04:11
Postat av: Kristin

Iiiih! You have my blessing!! Haha<3

2011-05-19 @ 20:01:06
Postat av: K

Vis av egen erfarenhet kan jag rekommendera att sätta en strumpa över pippin. Den tystnar i mörkret för den tror att det blivit natt igen... ;)

2011-05-23 @ 00:31:52
Postat av: LinLin

AAAAAAAAAAAAARGH!!!! Varför kom inte jag på det!??? Jävla skitpippi, jag försökte med ALLT! Blodsprängda ögon och håret på ända!

2011-05-25 @ 11:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0