Det där med att jobba. Jag är skeptisk.

Kvällsjoursvecka.
  • Det finns bara kvar byxor i storlek "90-100kg". Och jag tycker att de sitter jätteskönt. FML
  • Jag dikterar konstant på fel patient och får göra om halvtimmar med jobb.
  • Folk tydligen bara äälskar att komma till ortopeden den här veckan. WHYYY?
  • Varannan dag försvinner min primärjour iväg och opererar "en snabbis". Dvs TRE TIMMAR.
  • Jag känner mig helt inkompetent och okunnig. Och är troligen det också.
Fun times, I tell you!



Kommentarer
Postat av: Ulrica

You hang in there, girlfriend! :) Vänta bara tills tidningsrubrikerna nästa vecka när jag gör mitt första försök i karriären.. :P Då kommer du känna dig duktig igen. Stöter du på Elin och Fredrik på medicin i Falun så hälsa dem från mig. Kram!

2011-07-01 @ 11:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0