Flyttångest

Håller på att börja packa ner mina 5½ år i flyttlådor sakta men säkert. Hej separationsångest.

Inga mer spontana pubkvällar på nation med öl för 30 spänn. Inget mer cyklande till Ackis på blåis med fara för sitt liv. Inget mer tentapluggande till två på natten på BMC. Inga fler gasker, baler. Ingen användning för alla klänningar jag sytt. Inte samma tillgänglighet av mina kompisar som har ett par år kvar här. Ingen mer studentbostad. Ingen mer bärbar ugn på golvet. Ingen mer Ica Väst.

Vem kunde ha trott att dessa små studentflickor..


..skulle bli såna här eleganta läkare så snabbt

Kommentarer
Postat av: Linda

snyft, snyft Ärligt alltså, mina ögon tåras...

2011-01-18 @ 11:49:06
Postat av: Åsa

Åh, till och med så att jag blir nostalgisk... Haha! Men det betyder också att jag har blivit 5,5 år äldre... Kram kram lillstrumpa!

2011-01-18 @ 19:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0