"Det går bra nu"

  1. Läkarexamen imorgon (!)

  2. Jobbet fixat.

  3. Fått veta att jag står först i kön på en perfekt lägenhet mitt i centrala Falun = hinner troligen skriva på kontrakt innan jag åker till Australien!

  4. Jag blev inte magsjuk.


Bara för det kommer jag väl bryta benet ikväll, börja kaskadkräkas på scenen imorn vid diplomutdelningen, få veta att de anställde fel AT-läkare "av misstag" och får sparken och min tänkta lägenhet blir invaderad av mördar-löss.

För detta håller ju inte uppe min bitterhet på normal nivå. Det måste vara något LUR på gång.

Kommentarer
Postat av: johanna

5) biljett till Oz

2011-01-14 @ 14:04:35
URL: http://drnanna.blogg.se/
Postat av: Åsa

GRATTIS TILL EXAMEN KÄRA SYSTER! Kramar i massor!

2011-01-15 @ 01:06:57
Postat av: Maria Blom

Grattis till examen!

Jag är Åsas kompis och följer din blogg.

Se till att fira riktigt ordentligt!

Hälsningar Maria

2011-01-15 @ 10:51:06
Postat av: Kristin

Tack så mycket! :D Och vad kul att du följer min smått meningslösa blogg! haha

2011-01-16 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0