AAAAAAAAAAAAAAAAAARRGH

Jag måste sluta gå in på "14 år och gravid" för min mentala hälsas skull.

För er som inte läst den handlar den om en 15-årig tjej som fått ett barn för typ en dryg månad sedan för att hennes 18-åriga kille, citat: "Hatar kondomer" slut citat . Och att hon inte fattade förrän efter 4 månader att hon var gravid trots att mensen försvunnit (!).

OCH NU HAR DE HAFT SEX UTAN KONDOM IGEN OCH HON ÄR GRAVID. IGEN!

OCH BÅDA TVÅ ÄR LIKA CHOCKADE ÖVER ATT DET KUNDE HÄNDA - IGEN!

JAG. ÄR. SÅ. UPPRÖRD. VARFÖR ÄR. FOLK. DUMMA. I. HUVUDET.? OCH. LÄGGER. UT. DET PÅ. INTERNET. SÅ. ATT. JAG. MÅSTE. LÄSA.... WHYYY?





Andas Kristin, andas.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hennes nyårslöfte var att börja använda kondom... kom väl inte igång i tid med det :P

2011-01-04 @ 20:19:34
URL: http://drnanna.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

aaaaaaaaaagghh! agree!



jag hoppas att hon lägger upp en omröstning med tre alternativ: behålla barnet - inte behålla barnet - ligg igen utan kondom och se om fostret försvinner.

2011-01-04 @ 21:06:43
URL: http://cancelsunday.blogspot.com
Postat av: Kris

hahaha! Precis. De kanske kan STÖTA ut fostret;) Killen är säkert pro that. gngngngngn

2011-01-04 @ 23:05:52
Postat av: elis

haha

2011-01-05 @ 09:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0