Hälsosammare liv 3.0

Så gick man iväg för att träna för första gången sedan min setback efter tjejmilen. (Fast mest för att jag spenderat 700 riksdaler på ett träningskort på sjukhuset och vill ha valuta för dem)

Yoga.

De 45+:iga sköterskorna med trivsel-BMI gick i upp i nån "bajsande hunden" hur lätt som helst.

Jag krälade på backen. Höften knakade. Musklerna var för korta.  Benen var längre än medel, men kom ändå inte bakom huvudet. Jag led alla helvetets kval. Instruktören kollade medlidande på mig och man såg hur hon tänkte "låt det ta slut".



Men jag ger mig inte. Nästa vecka då jäklar ska jag värma upp med den här och visa tanterna hur kylskåpet kan ligga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0