Tentaångest under tentan.

Jag hatar vänd-tentor. Ni vet, lägga-ner-på-golvet-och-aldrig-få-plocka-upp-igen-efter-att-man-tagit-fram-nästa-papper.



Kristin: *Medan hon lägger ner pappret på golvet* "Hmm, man kanske väger den gravida vid den kontrollen också, ska jag plocka upp pappret igen och skriva dit det? Nej, då kanske de tror att jag fuskar.. hur viktigt kan det vara att jag skriver det liksom, haha, dum-kristin?"

Nästa papper:
"Kvinnan hade gått upp 2 kg jämfört med förra veckan och är väldigt svullen....."

Kristin: "AAaaaaaargh!"

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Haha the glory of MEQ! :) Och det ligger en förbannelse över första frågan så att man alltid svarar dåligt på den och sen är missmodig resten av frågorna.

2010-10-22 @ 20:05:46
Postat av: Åsa

Äh, du tog rätt beslut! Kvinnor tycker inte om att väga sig och speciellt inte om de har gått upp!!! Puss puss!

2010-10-23 @ 13:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0