Eherm

Under gårdagen hann jag förstöra en städad julfest med att skrika "Sundsvall sundsvall sundsvall" under toastmasterns tal. Ta upp en falsksång som ingen annan hängde på. Spräcka klänningen på dansgolvet när jag skulle göra lite avancerade (läs "försök till sexiga") moves på golvet. Glömma bort att klänningen visade mina bakre behag och dra vidare till en utsparksfest för läkarna i Umeå. Komma in utan gästleg på ren vilja. Sno DJ:ns öl ca 7 ggr. Utan att fatta att jag var störig. Mucka med vakten och säga "Du är INGENTING ute i riktiga världen, hör du det? INGENTING" (fast han var dum i huvet på riktigt också). Säga till taxichauffören: "Dra vad du vill i dricks!" (FAIL).

Slutsats: Jag kommer nog inte gå ut i Umeå på ett bra tag. Tror jag är hatad i tusen år.



Förresten. Vår snygga röd-svarta färgkombination:


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

BAHAHaha!

Någon måste ju bjuda på sig själv för att få igång festen! Umeå kommer tacka dig.

2010-11-28 @ 23:37:55
URL: http://cancelsunday.blogspot.com
Postat av: Lisa

HAHAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0