Hurtbullen part 154

Då jag i ett sinnesförvirrat tillstånd anmälde mig till Vårruset har jag nu insett att jag måste genomföra skiten också.

Därav testsprang jag 5km-rundan idag. Och kom fram till:
  • Jag får typ astma av allt pollen och tänker därmed sno vänligt låna Johannas Bricanyl® lagom till tävlingen. Hon får reda på detta genom att läsa inlägget.
  • Jag kommer att bli omsprungen av gamla kärringar.
  • Mitt lag kommer att hinna äta upp hela picnickorgen innan de börjar fundera på var jag är. Dvs medvetslös i en buske längs fyrisån.

 

I övrigt känns det skitbra.

 

 


Kommentarer
Postat av: johanna

Hahaha då vet jag! Men visst, langarn kan fixa lite knark åt dig ;)

2010-05-03 @ 21:45:17
URL: http://drnanna.blogg.se/
Postat av: Petra

Kan inte ni skriva ut åt er själva? :)

2010-05-03 @ 22:32:16
Postat av: Petra

Och jag tror det kommer gå alldeles utmärkt, glömde skriva det i svarandet på det überlånga sms:et förut :P

2010-05-03 @ 22:33:13
Postat av: bitterfittan

haha du är bäst!



omg, hur är det med din lilla mage nu?

2010-05-04 @ 02:23:16
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0