Mer spontant, tack

Dagen igår blev inte så dum ändå även om den började pissigt med sömnlöst stirrande i taket till kl 4 och uppstigning kl 8.

Lite tentaplugg i gräset med Johanna slutade med ett 4-timmars-bakande av en rabarbercheesecake (*dregel*) tillsammans med Lisa som dök upp i sin lilla läckra ekonom-outfit på eftermiddagen. Hon hade förresten jäkligt kul under tiden med att se oss plugga. Not.

Sen kvällspromenad med K som jag inte umgåtts med på länge. Vi träffade fåren&lammen och vet nu att det mest keliga fåret i hagen heter "06030". (Note to self till en annan kväll då jag behöver borra ner mig i ull proppad med fästingar)

Handling på ica på vägen hem som ledde till möte med Linnea, Emma och Joel som i sin tur ledde till Norrlandsguld och mys nere vid ån.

Sömnbristen ledde mig tillslut hem för ytterligare räknande av får.

Livet kan vara rätt härligt ändå när man inte förväntar sig saker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0