I'll have one.. no two B-cups, thank you

Det enda som förgyller den annars pissiga dagen, med svenskt snöslask och cyklar som faller sönder på övergångställ, är att jag nu för första gången i mitt liv måste köpa B-kupa i BH:ar.
I ren glädjeyra har jag därför spenderat ca 1000kr på underkläder (För att njuta av stunden innan fettet sätter sig på en mindre önskad kroppsdel istället).

Privat konkurs den här månaden är lätt värt för detta halleluja-slippa-slåss-med-12åringarna-om-samma-BH-moment.



"beviset".

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

det som är min plan hehe ;) jag ville testa att blogga på devote plus att man kan ha tidsinställda inlägg där, vilket är himla smidigt.



vad gör du ikväll bejb?

2010-03-23 @ 20:38:12
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0