Från läkarrummet:

Läkare 1: "Äsch, jag funderar på att göra något lagom jobbigt på semestern. Typ lite trekking i Himalaya eller nåt"
Läkare 2: "Du är inte sugen på att bergsklättra uppför "blablanågothögtberg" med oss grabbar då?"
Läkare 1: "Nja, jag har ju bara 4 v semester..."
Läkarna till mig: "Vad ska du göra när du är ledig då?
Jag: "Ehhh.. jag ska gå Jämtlandstriangeln"
Läkarna: "Awwwwwww... vad gulligt"




GULLIGT?! Jag kommer ju typ dö av utmattning efter första milen!!
Skönt att man vet var ribban ligger nu i det här sällskapet.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hahah härliga doctors.



hur länge ska du hänga där förresten? (:

2010-06-08 @ 12:59:25
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0