FAIL.

Skulle ta bilden för mitt passerkort som underläkare i sommar. Jag hade piffat till mig lite extra på morgonen, satte mig på pallen och lade huvudet i "gömma dubbelhakorna-vinkeln" och var beredd.

"Är du redo att ta kortet?" säger de

"Jaaaarå" säger jag och hör under tiden jag gapar snett med munnen och snackar - *KLICK*.

"Vad bra, då printar vi ut det här" *print print*

Hej hästansikte och inte bara två, utan TRE hakor. Samt mörka ringar under ögonen efter 1,5 arbetsveckor som motsvarar tre.

Kul. Jävligt kul.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Är fotot värre än mitt körkort? Om nej ska du inte klaga. Haha! Puss puss!

2010-06-18 @ 19:40:37
Postat av: Kristin

haha, nej jag ser ju faktiskt inte ut att ha skägg, så jag får väl se mig besegrad;)

2010-06-18 @ 21:33:50
URL: http://farfiolen.blogg.se/
Postat av: K

Hahaha. Det är därför man har passerkortet i bröstfickan, vänt bakåt, och bara har sin andra namnskylt synlig. ;)



ar konstaterat att det lilla, inte så smickrande foto av mig (fick bara ett försök) som skulle sättas upp på anslagstavlorna på rtg har tryckts upp i A4-format av fotografen och därmed är mitt face nu den nya sjukhuskonsten på rtg. Oh dear. ALLA kommenterar det, till en början tog jag det med ro och sa att "jaja, det är ju bara ni som ser det" tills en av läkarna påpekade att "ja fast de flesta läkarna på sjukhuset kommer ju hit på rtg-rond". Fuck.

2010-06-20 @ 01:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0