Citat midsommar #2

"Fy fan vad jag är kissnödig. ..Jag önskar så jävla mycket att jag hade en blöja" (Christian)

"Jag hoppas att min kropp inte tvingar mig till att äta idag" (Christian på morgonen)

"Låt den utan synd kasta första stenen, åsså kastade alla sist :PpPppPPPppPP" (Kalle)


"Jo, ibland åker jag ner till vattnet, klär av mig naken och sätter mig och gråter" (Christian vid badplatsen)

"Jag kommer aldrig le igen efter den här helgen"
(Christian, efter att ha slagit ut en halv framtand och märkt det först på morgonen)

"Hej jag skulle vilja beställa 5 pizzor... äh, jag vet inte ta något med nåt dött djur på. Blandat."
(Christian beställer pizza)

"Fan vad jobbigt det är när man kommer ur duschen och fortfarande känner sig smutsig"
(Christian)


Slutsats: Christian är en episk citat-spruta. Min nya idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0