Citat från midsommar, so far.

"Jag hade aldrig tänkt på självmord. Sen kom jag till Hörken. :PPpPPpPPpPPPp" (Emil)

"Vilket stort och fint grönt äpple du har, Linnea" (Anna helt out of the blue i bilen)

"Åh, den var nog påväg mot sitt vattenhål"
(Anna om en död grävling på vägen)

O:"Finns det några såna där småpittar kvar?" L:"Nej, den sista finns nog i dina byxor"
(Oskar frågar efter prinskorv till Linnea)

"Man tror att det är bra. Men sen står man ändå där någon kväll med snaran runt halsen och byxorna neddragna till anklarna"
(Christian, oklart sammanhang)

"Har du fyllt den här med Rohypnol eller?"
(Anna till Johan, berättigad fråga)

"Jag tyshcker om dig. Alla kan ju inte vara smala."
(Berusad kille raggar på en överviktig tjej)

"Nej fan, nu ska jag gå hem och svepa en back schweppes, hugga mig i kuken och sova"
(Linus när han ska gå hem kl 4 på natten)

K:"Nej, låt inte katten hoppa upp i sängen, jag är ju allergisk" L:*härmar mig* "Är den här sängen gjord av ek eller? Jag är allergisk!" Kalle: ":PppPPpPPPP"
(Dialog på morgonen när Jag, Linnea och Kalle vaknar i 3-sked i en 90's-säng.)

*"Hej kattjävel" och hög rapning hörs utanför dörren*
K: "Oh, it's my future husband."

"Åh, så där luktar jag med"
(Jag till Kalle som skalar räkor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0