Konsten att framkalla kräkreflex.

Jag har fått göra en gastroskopi. Jag har fått göra en gastroskopi.Jag har fått göra en gastroskopi.Jag har fått göra en gastroskopi.Jag har fått göra en gastroskopi.Jag har fått göra en gastroskopi.Jag har fått göra en gastroskopi.Jag har fått göra en gastroskopi.Jag har fått göra en gastroskopi.Jag har fått göra en gastroskopi. (okej, allt efter första passagen, dvs den svåra biten.)


Men det är inget jag skryter om.




(Det bästa var att jag lyckades tygla mitt svar på kommentaren
"Perfekt, du har den rätta handledsrörelsen")


Kommentarer
Postat av: Petra

Bz till patienten Kristin!? ;P Tänk om du kunde ha gjort på mig istället för någon äcklig överlökare :P

2010-07-27 @ 22:02:31
Postat av: Petra

Överlökare var ifs en ganska bra benämning på överläkaren :P

2010-07-27 @ 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0