Bite me!



Mmm..Just det.
Jag har jobbat 25h på de två senaste dagarna. Fått spänningshuvudvärken from hell. Halsen är som ett sandpapper. Inte kunnat springa på en miljon dagar. Kärleken i fokus??? Hit me in the face why don't ya!! (Barnen behöver vi inte ta upp)

Mer rätt hade varit
"Det här ser ut att vara en mödosam tid för dig. Jobb och patienter som vill anmäla sjukhuset kommer stå i fokus. Du kommer bli tjock för att du inte tränar och du kommer trösta dig med godis. Kärleken kan du glömma. Kärring"

Kommentarer
Postat av: Amanda

:( får du ingenting ledigt på hela sommaren, kastrin? De kommer ju köra slut på dig!

2010-07-20 @ 08:05:50
Postat av: K

Hörrudu, kärleken ska du inte alls glömma! Och du är ingen kärring. När du kommer till Uppsala ska du få en kram. Det låter som om du behöver det. Ta inte ut dig för mycket på jobbet, det är viktigt att ta hand om sig, du ska ju orka ett helt yrkesliv vännen. Kram!

2010-07-20 @ 17:28:22
Postat av: Kristin

Jag har två veckor i slutet Amanda.. känns som att jag hade behövt 4 just nu, men det är iofs fortfarande roligt (även om alla snygga kirurger gick på semester nu. buhu)



och karolina, nej jag vet.. jag måste bara få vara bitter ungmö en stund:) Fast en kram skulle sitta fint ändå!:)

2010-07-20 @ 20:57:44
URL: http://farfiolen.blogg.se/
Postat av: Linda

Övervägt alkohol?

2010-07-20 @ 22:36:51
URL: http://lindalejsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0