Emotional eating?

Sammanställning av vad jag proppat i mig under tentaperioden:

  • 3 flaskor läsk
  • x antal burkar energidryck
  • Några hekto naturgodis
  • ½paket russin
  • 200g saltade solrosfrön
  • 2 paket kakor + några gamla kakor jag hittade längst bak i skafferiet.
  • 1 paket riskakor
  • Oräkneligt antal apelsiner
  • 1 pizza
  • 1 kebabrulle
  • ½ familjetacopaj
  • x antal mackor
  • avocados, rädisor
  • 5 ägg
  • caffe latte
  • frysmat av div.slag
  • 3 påsar samarin

Jaha, tänker ni, det var väl ingenting. Men min "tentaperiod" började i måndags. Idag är det onsdag.


Snart ser jag väl ut såhär. Fast i kvinnlig form. Hoppas jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0