Människor är dumma i huvudet.

Jag sitter på tåget till Sundsvall och en kvinna kommer in där jag sitter och frågar om det är något speciellt med den här delen av tåget eftersom inte så många sitter här. Jag svarar att det är den tysta avdelningen där man ska ha mobilen avstängd etc. Hon går iväg.

Sen kommer kärringen tillbaka med en ungjäkel och sätter sig och börjar LÄSA HÖGT för denne ur 'Bamses äventyr' med den mest irriterande röst man kan tänka sig. I EN TIMME!
Vad exakt var det som hon inte fattade med ordet "Tysta avdelningen"?!

Ibland orkar jag bara inte med människor.

Kommentarer
Postat av: Lin

Det är så man börjar tvivla på mänskligheten. Du skulle sagt till! Småbarnsföräldrar är roten till allt ont.

2010-02-06 @ 22:25:03
Postat av: Kristin

Jag vet! Sista jag behövde efter konstant tågresande hela veckan. gngngngngngn

2010-02-07 @ 14:08:04
Postat av: Linda

Ugh! Jag ryser bara jag tänker på det!

2010-02-08 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0