Kristin gnäller #1

I ett av mina "hormonellt monster-swings" senaste tiden har jag nu inte kunnat släppa min ilska mot Attention-whore-bimbos som samtidigt försöker spela feminist.. eller jag menar Femenist, som en del stavar det intellektuellt nog.

"Alltså, jag vill att killar ska kolla mig i ansiktet när de pratar med mig, men de flesta kollar på mina bröst.. såå himla jobbigt."

Med en sån här uringning kollar jag inte heller på något annat än dina baloobas, stumpan.



*Bilden är snodd från någon himla sida.


Hett tips från mig är att skaffa dig en riktigt ful nuna, så garanterar jag att folk står förundrat och kollar dig i ansiktet istället, trust me. Så. Nu har jag fått gnälla.

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha, jäkla bimbos. Fast jag irriterar mig nästan mer på motsatsen: "Asså jag är INTE FEMINIST men jag tycker att män och kvinnor är lika mycket värda och ska ha samma rättigheter." Hur är man inte feminist då? Har det med armhålorna att göra?

2010-02-21 @ 12:24:16
URL: http://drnanna.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är de som röstar borgerligt och inte vill erkänna att de egentligen bekänner sig till något som betraktas "vänster". Uttrycker jag mig förståeligt?

2010-02-21 @ 22:50:43
Postat av: johanna

Ahaaaa! Ja du uttrycker dig förståeligt! har sett ljuset

2010-02-22 @ 10:00:39
URL: http://drnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0