Eye-horror-candy

Jag tog mig lite sovmorgon.

Vid 10.30 knackade det på dörren och jag tittade yrvaket upp, antog att det var J, sträckte mig till dörren, låser upp och lägger tillbaka mig i sängen och tänker somna om. Men ack - in kliver en TV-tekniker och tittar storögt på mig och frågar ursäktande var antenuttaget är. FAIL.

Tack och lov hade jag raglat upp på toa och tagit på mig ett linne någon timme innan, annars hade stackarn sett mig endast i min sladdriga skinhydda.

Jag "räddar" det hela genom att säga "Eh, det här är inte min lägenhet". Han får alltså uppfattningen att jag är något söndagsragg som blivit kvarlämnat i en lägenhet. FAIL igen.


Skönt med en bra start på veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0