Det där med första (bra) intryck..

Saker jag hunnit säga på 2,5 dagar i Karlstad:
Till en som tappat 70% av synen:
"Du får tänka att det kunde ha varit värre"
Till en som tappat sina vantar och är påväg att hämta upp dem:
"Oj, de såg vältappade ut" (Vältappade, Kristin? VÄLTAPPADE?!)
Till avdelningschefen:
"Nej, alltså, jag sökte Falun i första hand..."
Till en patient som missar sin golfsäsong då hon ska ta det lugnt efter en planerad operation:
"Ja, det vore ju dumt om du fick en golfboll i ögat"
Jag har dessutom börjat bryta på fejk-värmländska när jag pratar så alla tycker jag är dum i huvudet och hånar dem.
Det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: Lin

Ingen fara Kristin, vi tycker du är precis lika dum i huvudet när du är hemma också. Hhihihihihihihihihihhihihihi!

2010-02-03 @ 16:35:55
Postat av: Linda

Pat kunde faktiskt ha förlorat 80% av synen :P Du hade ju inte FEL...

2010-02-03 @ 18:52:56
Postat av: johanna

hahahaha

2010-02-03 @ 19:12:17
Postat av: johanna

ps: fattema påstod igår att jag bröt på dalmål. Vet dock inte om man kan lita på någon som tror att Gunde Svan är från Norge :P

2010-02-06 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0