Dag 12 – I min handväska



  • 50-öring
  • sykit
  • plåster
  • mobil
  • hårklämma
  • försvarets hudsalva
  • cykelpump
  • div. tabletter (obs, ej knark. Trots att jag är läkarstudent i Uppsala)
  • Deo (man vet aldrig när det händer!)
  • handcreme
  • tuggummi
  • överfallslarm
  • ett till Lypsyl. Med solskyddsfaktor
  • almanacka
  • plånbok
  • näsdukar
  • hårnålar
  • gamla kvitton
  • skavsårsplåster
  • bindor&tamponger
  • en sån där "do not eat-påse" som blivit kvarlämnad sedan väskköpet

Lagom

Kommentarer
Postat av: Lisa

okej, vilken av de där grejerna är en förtäckt vibrator? vilken!!!?

2010-12-13 @ 07:47:58
URL: http://www.hetadansen.blogspot.com/
Postat av: Petra

Min hårklämma!

2010-12-13 @ 19:19:59
Postat av: K

Har du TVÅ överfallslarm i väskan??

2010-12-13 @ 23:38:52
Postat av: Kristin

haha, woops! nej tyvärr är jag inte SÅ "GAD" ;)

2010-12-14 @ 21:10:22
URL: http://farfiolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0