Roadtrip

Min och syrrans roadtrip Sundsvall-Falun t.o.r. i några bilder:



1. Lunch. Det var spöregn och vi var hungriga. Vi gick in på närmsta ställe. Linneas  kommentar: "Kings Arms?!? Vad gör ni DÄR?!". Uppenbarligen var det vi och Faluns baksida där. Vi smälte in.



2. Falu koppargruva. Cool. Och de tyckte jag var lika cool, så jag fick också rista in mitt namn med guld i väggen, precis som Carl-gurra och Silvia.



3. Rast i Hofors.
Sveriges avlopp. Vi lydde ett gott råd jag fick per sms "åk, ÅK FORT".



4. Utsikt i ca 3,5 h ytterligare.
Den nyköpta bilen kom inte upp i mer än 95 km/h. Annars luktade det bränt.

Vi blev omkörda av husbilar.



Nu är vi hemma. The End.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ah så mycket jag missat när jag återvänder från Övik. Vad har hänt med dejten! ? Och varför vet jag ej detta? :(

Och vad har hänt med bilen? Borde inte en nyinköpt bil fungera? :P Eller det kke bara är en säkerhetsåtgärd från din pappas sida? ;) Kram!

2010-08-21 @ 10:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0