Shere-boob-Kahn & Shere-ass-Kahn

Sprang över och sydde färdigt min preklindräkt hos Johanna efter en helkväll med pappsen.

Missade tyvärr Linda, men hade ju sett hennes nasty outfit över mms (*save in phonememory* hehe). Plötsligt verkade min egen dräkt lite väl pryd. What the heck, tänkte jag och lät Johanna gå lös lite mer med saxen.

Resultatet med ett försök till boob-pose:



Vi kom även på att vi är de enda med tigermönster på kläderna.

J: Det är som att vi har på oss Shere-Kahn!
Jag: I så fall är jag Shere-boob-Kahn
J: Åh, åh! Då är ju jag Shere-ass-Kahn!

Oh yes, it's gonna be a fun Preklin!



Kommentarer
Postat av: K

Haha, underbart. Själv satsar jag nog på nåt mer modest... ;) Om jag har piggat på mig tillräckligt för att pallra mig dit dvs. En fråga bara, är tigrar ett I-landsproblem?! :D Kram!

2010-04-19 @ 23:09:49
Postat av: Kristin

hehe. vadå, är inte detta modest? ;) Vi är el-allergiker och har därmed behövt gå ut och leva i skogen som vildar. Alternativt råkat ut för en hemsk biverkan av stenålderskostdieten. :D



Känner mig lite hängig själv, så jag hoppas att jag inte blir sjuk till fredag jag med. vi får hålla tummarna för vår hälsa! kram

2010-04-19 @ 23:12:42
URL: http://farfiolen.blogg.se/
Postat av: Petra

Va fan, ingen bild på min fina nya bh asg the horror liksom.

Och jag tycker definitivt ni nu ska gå med tanke på att jag har offrat mig och stått in denna jäkla kö för ERA två biljetters skull. Ni anar inte vad en apotekare får lida i en biljettkö med massa galna läkare asg Kram

2010-04-20 @ 16:56:50
Postat av: Linda

UGHHHH..?! grymt, grymt nöff Aouuuuuuu!!! ?

2010-04-20 @ 18:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0