Grävlingarna strikes again!

Ett besök i Linköping hos Sofia resulterade i:

- Ett flertal dissar från folk vi kände som inte ville vara med oss. (Ja, jag vet, helt sjukt!)
- En spontan stadsutgång efter en liten powernap av undertecknad (eftersom det endast blivit 8 timmar de senaste 72h:arna. gngngnggn)
- Flera otroligt bra spelade biljardpartier.
- Raggningsförsök från två stockholmare genom fraserna: "När jag får mitt lönebesked varje månad tänker jag 'men gud, ta tillbaka lite, det är för mycket'", "Alltså jag säger inte att jag är bäst, jag säger bara att jag är jävligt bra." samt "Nu ska jag vara helt ärlig:  Du är den vackraste, sötaste, finaste människa jag träffat.*liten tystnad* ...släpper du till?".    HAHAHAHAHA. Ehh.. nej?
- Nymyntade uttryck i form av "En kyckling har aldrig fel" samt "Han ska få äta upp sin ost".
- En ny maträtt. Den var inte så god.
- Ett återlämnande av en luftmadrass iklädd grävlingsdräkt.
- En låång promenad hem i denna dräkt och Sofia utrustad med videokamera.
- Många roliga videoklipp. Och asgarv.


Kommentarer
Postat av: Lin

Jag ifrågasätter ingenting här eftersom jag känner dig Kerstin, men varför grävlis-dräkten? Och var kan jag få tag i en sån? :D

2009-09-28 @ 00:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0