Ett uppsving för familjens samlade framförhållning

Håll i er. Jag har, den 15:e September, sökt sommarjobb för nästa sommar!

"Och?" tänker säkert ni, men i begrundandet får ni även lägga in att alla mina familjemedlemmar sitter sista kvällen och pluggar till tentor, slösar 4 liter bensin och lämnar in sina deklarationer vid 23.57 utanför skatteverket istället för att skicka dem 2 dagar innan och kommer alltid liite, lite försent. Men nu har det vänt. Den minsta familjemedlemmen har visat framförhållning!

Njut av stunden.

Sedan att mitt "personliga brev", som jag nu skickat till 11 sjukhus runtom i landet, tydligen var så kasst att Linnea garvade ihjäl sig åt det, är bara en bisak. Det ska inte få förta denna stora stund i mitt liv.



PRESS STOP.

I skrivande stund ringer min syster från Frankrike.

Å:"Hallå hallå"
K:"Åh, hej storstrumpa:D"
Å:"Ja.. jag insåg att mitt kontantkort går ut imorgon så jag måste ringa upp pengarna. Jag har 5 euro."
K:"...jaha.. vad.. glad jag blir."

Man blir så varm i hjärtat. Samtalet blev 7 minuter och 1 sekund långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0