Citat från skolan #1

Fattema: "Gud, det syns verkligen att ni (dvs jag och Johanna) är ass-buddies idag" (författarens notering: dvs att vi har samma stussmått. Något vi kom på under en tjejkväll som tog en obehaglig vändning i form av att vi började mäta allas rumpor spontant.)

Johanna: "VA? Jag som tyckte att Kristins röv såg läcker ut idag."

*lätt obehaglig tystnad eftersom johanna uppenbarligen spanat in mitt bakliga behag*


Johanna: "Ja..alltså..att den inte såg så stor ut."



Jag har efter noggrant övervägande valt att tolka det som en komplimang.

Kommentarer
Postat av: johanna

LÄCKER sa jag väl ändå inte!

(annars var det ganska rätt :-P)

2009-09-23 @ 14:37:44
URL: http://rövspaning.se
Postat av: Kristin

hahaha, vad sa du då? .. man kanske hör det man vill höra?;)

2009-09-23 @ 16:26:31
URL: http://farfiolen.blogg.se/
Postat av: johanna

jag sa fin. eller möjligtvis snygg... jag blev i alla fall smickrad över att ha jämförts med den... :P

2009-09-23 @ 18:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0