Prokastinist? - javisst!

Klockan har passerat ett och jag har min röntgen-examination imorgon bitti. Jag har knappt lyft upp mina anteckningar ur väskan. Istället har jag under dagen:

- Bakat en avancerad banankaka och bjudit min pappa på denna.
- Kollat på en skitdålig amerikansk tv-serie där en ekonomkärring hjälper skuldsatta par till bättre ekonomi.
- Fått en ingivelse att ta upp sms-kontakt med alla jag inte sms:at på några dagar.
- Diskat.
- Åkt och kollat på Karolinas vandrande pinnar. Vem vet, de kanske har rymt imorgon?
- Vänt blad på min köksalmanacka.
- Gett efter för en längtan att sjunga singstar. Ensam. Klockan halv ett på natten.
- Bloggat om min ovilja att studera.

Men nu är det dags. Att sova alltså.

Kommentarer
Postat av: johanna

men det var ju en god banankaka!

2009-10-02 @ 16:13:25
Postat av: Petra

Allt är som vanligt i Uppsala alltså :P

2009-10-02 @ 17:59:35
Postat av: Linda

:) Det enda jag kunde idag var Tennebfraktur. Varför o varför?

2009-10-02 @ 22:04:30
URL: http://lindalejsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0