Nördvarning

Skämt à la läkarprogrammet:

"Inom rättsmedicin är den ena dagen den andra(s?) lik"


Lik. Fattar ni? Hahahahahhahahahahahahhahahhahahahah...a..ha.  nej, men FINE!


Dagens föreläsningar har handlat om trubbigt våld, kvävning, drunkning, olika strypningssätt, självmord, dykolyckor och annat myspys. Jag vet nu att det kan vara farligt att falla igenom en stol (Vilket jag sen höll på att göra under lunchen till Louises stora glädje. Jag fick därmed beviset att hon egentligen är pure evil, vilket jag anat hela tiden.) samt att leka stryplekar med sig själv iklädd läderremmar. Note to self.

Jag tänkte nu runda av den här dagen med att laga en härlig köttpudding och fightas på ki-boxpasset.

Kommentarer
Postat av: Lin

AAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA lik... torkar tårar ur ögonen hahahahaha... bästa skämtet idag ^^

2009-10-06 @ 18:17:01
Postat av: Louise

Ond? Jag? När var det jag skulle komma över och laga traversen??? ^^

2009-10-06 @ 21:49:58
Postat av: Kristin

hahahaha, SEPE! aaaaaaaaaargh...K!

2009-10-06 @ 21:50:07
URL: http://farfiolen.blogg.se/
Postat av: angelica

den var bra!

2009-10-06 @ 22:06:56
URL: http://blondinfransson.blogg.se/
Postat av: Anonym

VILL DU BLI VECKANS BLOGG?

VILL DU VINNA EN PERMANENT LÄNKNING (vilket ger dig fler läsare)



KOM IN OCH TÄVLA PÅ



http://contest.blogg.se

2009-10-06 @ 22:11:25
Postat av: johanna

Louise ÄR ond, låt henne inte "laga" traversen, det blir bara batmanmos då!

2009-10-06 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0