Dagens outfit.

Det är ju väldigt poppis ("poppis" är ett häftigare, modernt uttryck för "populärt", som jag valde att använda för att ge texten lite "coolt" intryck) att lägga ut bilder på sina kreationer för dagen bland bloggerskor. Så visst, jag tänker inte vara sämre om det nu är det som gör att man får trogna läsare. Jag kanske ökar mina 8 besökare till 12. Värt.

Hår: Tvättat på forntiden. Hemligheten: Borsta aldrig håret.

Make up: Gårdagens.

Kläder: Linne med tandkräm och lite oidentifierat "klibb". Mjukisbyxor "one size fits all".

Strumpor som fått utlåtandet "De där måste vara det mest avtändande jag sett".

Accessoarer: Tandborste köpt på ÖB.

 


Kommentarer
Postat av: johanna

hett!

2009-10-24 @ 11:24:05
URL: http://drnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0