Åter på psyket..

..fast som patient läkarkandidat denna gången. Stort.

Roligaste praktikdagen på länge. Antingen beror det på att jag är en ond människa som mår bra av andras olycka. Eller så beror det på att personalen är sjukt (skratta gärna till) kul på psyket i Sundsvall.

Förmiddagen ägnade jag delvis åt att ta prover på min handledare för att han var hypokondrisk (I'm not alone! YES!). Han avböjde dock, vänligt men bestämt, mitt erbjudande om en prostataundersökning på samma gång. Trots mitt påpekande om att man är i riskzonen vid 30-års ålder.

Fan. Det gick inte denna gången heller.

Kommentarer
Postat av: Lin

Du ser inte ett mönster i att hypokondriker hamnar på psyket? :D

2009-10-14 @ 14:49:55
Postat av: Petra

Cooold hands :P

2009-10-14 @ 22:42:41
Postat av: Åsa

Trodde du att du var ensam om att vara hypokondrisk? Hello, have we met? Puss puss!

2009-10-15 @ 00:09:48
Postat av: Kristin

Va? är du hypokondrisk Åsa?! ;)



och ALLA hypokondriska läkare hamnar inte på psyket - en del hamnar på kirurgen också. hehe

2009-10-19 @ 09:51:11
URL: http://farfiolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0