Fittis&spinkis

Idag var det dags. Efter 7 veckors träningsuppehåll, som jag givetvis skyller på psykutplacering, skulle det ske - Jag gick till F&S och impulsvalde ett aerobicspass. (Det är nämligen inte okej att redan ha lagt på sig julkilona. Eftersom det knappt är första advent.)

Jag sitter då glad i hågen utanför salen och väntar, stolt över min karaktär. Och vad händer? Jo, nån liten snärta börjar tänja sin kropp mitt framför mig. I någon slags spagat-liknande pose är plötsligt ett 90cm svarvat rumpstycke endast decimeter från min fejja. Samtidigt sitter några tjejer bredvid mig och pratar om hunger och en av dem säger "Alltså, jag blev skithungrig igår, men jag lovar, jag tog bara EN liten chokladbit och lite vatten".



Dööööööö anorektiska gräshopppor, döööööööööö.



Kommentarer
Postat av: johanna

your ass-buddy agrees!

2009-11-30 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0