Barcelona baby!

Yes, sug pa den ni. Jag ar i Barcelona med mina 4 girls lite a la sex and the city - fast utan svindyra klader och glamour. Snarare sunkklader, laktosmage och skavsar efter ett forsok att ha snygga skor. Men annars sa jaklar!

Och ja, jag skiter i att skriva med a, a och o.

Vid mellanlandingen i Zürich tankte jag och Linnea att man borde kunna gora sig forstadd med svenska, bara man tyskade till det lite.

KanZ jaaag ha en hamburgareSCCCHHHHHH, bitte?

Det fungerade inte.

Vi blev dessutom hanvisade till en "hotellbar langre ner pa gatan" nar vi forsokte komma in pa en fin restaurang. White trash-kanslan bara hangde. Eat me Zürich!

I Barcelona daremot, dar ar man eftertraktad och onskad. Av sleezy spanjorer that is. Kan det bero pa mina glitter-lack-tights? Nej.

Och just ja, en dag i Barca - och mitt bankkonto ar redan tomt. Orovackande.



Kommentarer
Postat av: Lin

HAHAHAHAHAHA så jävla kul hade vi!!!! Glöm inte att Malin blev kallad för "sir" på den fancy restaurangen innan vi blev utslängda.

2009-11-10 @ 20:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0