Vilket konstigt bloggnamn.

Ja, så kanske ni tänker, med er kritiska blogg-blick. En blogg ska ju ha ett imponerande, intresseväckande och nästan ett jag-får-en-tår-i-ögat-och-funderar-över-livets-mening-och-till-och-med-FINNER-livets-mening-av-att-läsa-detta-namn. Så blev det inte i detta fall. Eller ja, finner någon livets mening av att läsa "Flickan&Fårfiolen", så är jag ju självklart glad för dennes skull. Och kanske rekommenderar personen i fråga att uppsöka en läkare av valfritt slag.

Det är även så att resten av alternativen till bloggnamn som jag hade på lur i min, för tillfället (?), fantasilösa hjärna  antingen var tråkiga ("Kristins blogg". Typ minus 34 på en kul-skala), mer konstiga ("Norrsken på mitt skenben". Vid närmare eftertanke är det mer tråkigt än konstigt), eller perversa (".."Ja, det skulle ni allt bra gärna vilja veta, era snuskon). Så det blev ett impulsnamn helt enkelt. Som vanligt.

Med detta vill jag inte påstå att det tagna namnet INTE är tråkigt, konstigt eller perverst. För visst är det allt av det nyss nämnda, beroende på hur man läser in det. Och beroende på om man någon gång har ätit fårfiol.

Kommentarer
Postat av: Petra

Wii :)

2009-07-13 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0