"Reunion"

Jag skulle träffa en komis jag inte träffat på jättelänge. Vi ställde in i fredags för att vi inte hann med oss när båda var i Uppsala och sa att vi skulle ses idag istället. Sma:ade igår att vi skulle fika på stan.

Jag åker in idag till Sundvall och sms:ar att jag är där. Annie ringer:

A: "ska vi ses halv tre och äta lunch/fika då?"
K: "ja, det blir bra.. var ska vi ta? Coffee house?"
A: "eeeeh, jag hittar faktiskt inte så bra här i Stockholm..var ligger det?"
K: "STOCKHOLM? Men jag är ju i Sundsvall!?"


FAIL nr 2

Kommentarer
Postat av: K

Alltså jag skrattade så mycket igår åt det där när du berättade. Och jag skrattar fortfarande! Synd att ni inte fick ses men ni fick en fin story att berätta. :) Och om du nån gång lyckas träffa Annie kan du väl hälsa henne från mig! Vad gör hon nuförtiden? God jul!

2009-12-23 @ 08:59:36
Postat av: Lin

HAHAHAHAHAHA MEN VA?

2009-12-23 @ 09:31:13
Postat av: Kristin

Hahaha, jag höll på att dö av skratt på stan också. Just nu säljer Annie julgranar i sthlm city, mer än så fick jag inte reda på asg

2009-12-23 @ 16:56:39
URL: http://farfiolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0