Sista sömmen för i sommar är gjord.

Jag upptäckte den fantastiska grejen att man kan sy sina egna klänningar i våras när jag skulle sy min medeltidsklänning. Detta skapade en symani som har gett frukt i form av: 2 medeltidsklänningar, 2 balklänningar, 1 långklänning och 2 vardagsklänningar.

Lagom.


Sommarens kreationer är dessa:



(ja, jag har ändrat hårfärg)



(ja, jag har klippt lugg)


(ja, jag har ojämn solbränna på ryggen, det är inte en synvilla!)



(och ja, jag har tydligen inget pigment på benen. Shit happens.)



Kommentarer
Postat av: johanna

Aaah snygga klänningar! Men vem är brunetten?

:-P

Passande nog så hittade jag två av dina knappnålar när jag städade här för två sekunder sen.

2009-08-27 @ 22:32:40
URL: http://johannalind.webblogg.se/
Postat av: Petra

Fyller klänningarna upp tomrummet jag lämnade efter mig? asg Nej liksom, ingen saknar dig ;)

2009-08-27 @ 23:54:54
Postat av: Kristin

aaaargh, du glömde den SNYGGA brunetten!:P



och Petra my love, det skulle gå åt sjukt mycket tyll för att fylla din plats. Ungefär så mycket som det är i den gröna klänningen. som du förstörde. asg kom tillbaka!

2009-08-28 @ 00:52:05
URL: http://farfiolen.blogg.se/
Postat av: johanna

förresten, du glömde att räkna upp manteln!

2009-08-30 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0