Bland gycklare och cyklare..

Gud att man inte upptäckt medeltidsveckan förr!

Det positiva som hänt på bara ett dygn på gotland:

- Destination gotland-färjan hade slutat köra om andra båtar, och klarade sig därför över till Visby helt oskadd (!)
- Vår 19 kvadratstuga är helt, helt underbart mysig med uteplats, havsutsikt och 300m till havet.
- Vi ser sjukt coola ut när vi cyklar omkring i långklänningar på våra hyrda cyklar svarta springare.
- Ingen har svimmat av äckel när jag cyklat förbi än, trots att jag måste hålla upp kjolen så att det blir lite "Paris Hilton-style". Så att säga.
- Man får äta med händerna!
- Man får ha långa, vackra klänningar. Och man är accepterad, t.o.m. nästan normalvariant här, om man är en sy-maniac.
- Killar går runt med stora..pilbågar i läderkläder.
- Solnedgångarna här är underbara. Punkt.


Detta lyckades även jag och Johanna utbrista efter ett sent nattbad med bikini och mantel:

(Efter att ha försökt fota våra nattbad och insett att våra bakliga behag upptog största delen av bilden)
J: "Det är bara att inse att våra rumpor inte klarar vad som helst"
K: "Ja, i alla fall inte när de tas rakt bakifrån"

(Efter kvällsbadet när jag behövde urinera)
J: "Ska jag vänta på dig?"
K: "Ja, vill du hålla min pung medan jag går på toa?"


Kommentarer
Postat av: Lin

Nån annan skulle ju kunna tyckt att det där såg sjukt magiskt ut. Men inte jag, för jag har en banan i ögat.

2009-08-03 @ 15:45:36
Postat av: Kristin

De där jäkla bananerna alltså... Jag har en i örat. Sjukt irriterande.

2009-08-04 @ 10:44:32
URL: http://farfiolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0