Dagen:

Dagen började med att min andra patient som jag hade på återbesök gav mig en smörgåstårta som tack för engagemanget. "Det är första gången jag tar med något till min läkare", sa han. (Att jag inte lyckas få någon ordning på hans åkommor verkade spela mindre roll..:))

 

Efter jobbet var det dags för det jäkla Blodomloppet som jag anmält mig till med de andra hurtbullarna från VC. Trots att jag inte sprungit på 1,5 år så hankade jag mig runt 5 km på 35 min. Får vara nöjd. Firar med lite salta nappar och klappar mig på magfläsket i soffan.

 

Nu måste jag leka med en uttråkad katt som var blöt om tassarna och ryggen efter att ha varit en stund själv i köket... Det är rocket science att räkna ut vad han har gjort.


Kommentarer
Postat av: Åsa sis

Du måste vara en underbar läkare! Puss och kram!

2013-05-22 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0